top of page

שנת הדרקון 2024

היום (10.2.2024) זה ראש השנה הסיני, וברחבי אסיה חוגגים את התחלתה של השנה החדשה - שנת הדרקון!. 🐲


בגלגל המזלות הסיני, ישנן שתים עשרה חיות ועל כן כל חיה נחגגת במחזוריות של פעם ב-12 שנה. בנוסף, מצמידים בכל תקופה אלמנט אחר לחיה. השנה חוגגים את שנת דרקון העץ או הדרקון הירוק (הצבע המשוייך לעץ).


במיתולוגיה הסינית לדרקונים יש כוח רב לשלוט ברוח ובגשם, לעוף בשמיים ולהביא שגשוג לעולם.

מכל החיות בגלגל המזלות, הדרקון היא החיה הכי חיונית ועוצמתית ולכן שנת הדרקון נחשבת למביאה מזל טוב.


אני, למשל, נולדתי בשנת הכלב 🐶 אבל שני ההורים שלי נולדו ב-1952, בשנת הדרקון, אז אני נוהג לומר להם שהם זכו בשפע של מזל כשנולדתי 😉.


ברפואה הסינית, אנרגיית העץ והדרקון משתקפים דרך 'איבר הכבד'. הכבד היא מערכת פיזיולוגית-אנרגטית האחראית על התנועה החלקה של הצ'י בגוף. בנוסף, לכבד יש אספקט 'רוחני' שהסינים קוראים לו "חון" (hun), השואף לחיפוש, התרחבות, גילוי וחיבור למשהו נשגב יותר. האמונה היא שה'הון' הוא הרכיב הנשמתי שממשיך להתגלגל בגלגול הנשמות.


לאור כל זה, תנועת צ'י הכבד וה'חון' השנה תהיה חזקה מהרגיל ותאפשר לכם לממש שפע של יצירתיות ואת החזון שלכם.


אבל שימו לב, שאם צ'י הכבד לא מאוזן ואגרסיבי מדי, זה יתבטא בעודף יאנג ואש ולכן חשוב בתקופה הזו גם להקדיש זמן למדיטציה ותרגילים שמשקיטים את הלב-נפש.


אז למרות כל מה שקורה בארץ ובעולם בתקופה הזו, ואין ספק שיש תהליך של שינוי אנרגטי מאוד משמעותי ולא פשוט, שאנחנו עדיין לא מבינים אותו לחלוטין. כולי תקווה שתצליחו להתחבר ללב שלכם ולממש את רצונכם בעולם. והלוואי ושפע המזל וההצלחה הזו תשרה גם על כל אזרחי המדינה הקטנה שלנו.


אז אני רוצה לאחל לכולכם,

ראש שנה סיני שמח! 🐉

新年快乐



צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page